30/8 - 09

Backstreet Boys ?

Har stora funderingar att åka till Stockholm med Sara i December för att kolla på Backstreet Boys. Skulle vara så himla kul att bara komma härifrån och ha SKIT kul :D.

Idag blev det jobbet som vanligt. Blev klar i tid och kom därifrån med ett glatt leende på läpparna att få reda på att man ska jobba lite till och tjäna en bunt med pengar (a).
Cyklade hem till Maria och lämnade cyklen och hämtade alla saker som jag hade lämnat efter mig (a). Mamma hämtade mig och körde inom tempo och handlade vindruvor och snus ;). Nej jag ska inte ha snuset x).
Jag är nyttigare och har snart ätit upp alla vindruvor :)

Ikväll blir det att läsa igenom näringsläran som man ska kunna tills imon. Verkligen skit kul med tanken på så mycket plugg man har fått nu :/.

Hejj då ..
Tack för en rolig kväll igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0