29/8 - 09

Fest

Idag va det att vakna upp tidigt för att åka till jobbet. Inte så himla kul men klarade mig igenom dagen väldigt bra och jag ÄLSKAR mina jobbarpolare som gör jobbet mycket roligare. Tack Sara,Fanny och Amanda ;).

Fick cykla hem och göra sig iordning för att sedan så skjuts utav pappa hem till Maria för att fixa resten :). Sedan åkte vi hem till Tage för att fira hans födelsedag, så grattis till dig. Fick ta med oss kött och resten bjöd dem på. Det var ett härligt gäng som var där och det var otroligt kul. Har längtat att få träffa alla igen.
Därefter blev det present utdelning och han fick en massa fina presenter som jag vet att han gillade. Gick in och fick TÅRTA :D. En riktigt god en. hihi (a). Jag som i vanliga fall inte brukar äta tårta :).

Sen gick vi ut och snackade en del. Gick till lyngåkra skolan och satt där på gungorna och babblade på om allt möjligt skit. Helt plötsligt så började det blåsa sjukt mycket så vi gick in och kollade på film.

Ungefär vid 11 åkte jag och Maria hem till henne och jag som var sjukt sugen på chips,godis,popcorn åt ingenting av det som Maria tog fram.

God natt <3

---------------------
Älskar dig Maria :)
vi två

Kommentarer
Postat av: Maria

älskar dej också <3 nnee varför åt du inget ? xD hihi

2009-09-05 @ 17:15:44
Postat av: Hanna kj

ja du det undrar jag med, somnade snabbt :)

2009-09-14 @ 22:59:54
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0