22/8 - 09

Kräftskiva
Vaknade som vanligt men skulle åka till jobbet. Fixade allt igår till festen ikväll så det behövde jag inte fixa iordning när jag kom hem. Jobbade mellan 12.00 å 16.00 så jag trampade hem fort som fan.
Gick in i duschen medans Maria gjorde sig iordning, ingenting gick som jag vill och jag vet inte hur många klädesplagg det blev denna gången.

Sedan vid 6 kom Natalie :) och därefter trillade alla in en efter en. Riktigt kul att alla kunde komma. Förutom Daniel som var på bröllop. Men han fick nog god mat han med :).

Sedan vid 22 kom Rasmus och hans kompis Peter hit. Haha x) jag kan ju bara säga att Peter inte var nykter! Har nog aldrig skrattat åt en sådan kille x).
Sedan gick vi ut och snackade lite och vi kom in vid 1 tiden igen. Sedan åkte alla hem lite efter halv 2.

Måste tacka för en underbar kväll :).
<3

jag i rom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0