20/8 - 09

Badhuset

Jaha då har mamma och pappa åkt ner till Kreta för att vara där i en vecka :). Så när dem rullade deras resväskor igenom hallen imorse kl.4 så kunde man ju inte somna om efter det. Så jag gick upp och satte igång en film. Bestämde mig för att fixa lite god och fin frukost. Så jag gjorde en liten omelett med paprika och bönskott. Stekte lite bacon till och vinddruvor. Det blev riktigt gott. Kände mig väldigt mätt efterårtoch man kunde slappna av innan man åkte till skolan.

Duschade och tog cyklen ner till bussen. Kändes konstigt att åka bussen. Till min förvåning så satt Malin med på bussen. Så vi pratade lite :). Kom in till skolan och kollade runt lite och tog det lugnt. Satte oss i bergmanssalen och lyssnade på när rektorn pratade, som vanligt :P

"Rökare är också människor, men inte lika länge"
det va en av dem grejerna rektorn sa ;)

Sedan fick vi våra snygga kökskläder. Fick även till min APU så nu ligger dem hemma i väskan redo att användas på Lyngåkraskolan nästa ondag.

Jag,Emelie x2,Malin,Hannax2,Olivia och Bella åkte buss in till stan och tog en varsin glass, inte det smartaste draget denna varma och soliga dag så allas glass smältte snabbt. Förutom Olivia som tog den smartaste glassen ;). Sedan gick vi runt och tog sedan bussen till Sannarpsbadet.
Badade lite med alla möjliga och sedan hade vi staffet. Hamnade med Jakob,Joel,Sofia M och Linnea. Vi är ju så grymma att vi vann allt :D .

Sedan tog jag bussen hem. Känner mig lite trött, nå ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0