17/8 - 09

Övningskört , om man nu kan kalla det så!

Vaknade vid kvart i 12 idag och gick upp och åt frukost. Det är så skönt att ha mamma och pappa hemma för det blir alltid frallor till frukost (a).
Satt vid datan och fixade lite med bilderna från konfalägret som vi hade förra veckan. Blev en hel del bra och en hel del dåliga som slängdes direkt ner i papperskorgen. Sedan började mamma och pappa klaga på mig så dem började ge mig en massa jobb, eller massa och massa typ rensa landet och få upp en trädrot.

Började med att få upp den JÄVLA roten som pappa hade satt mig på. När han väl får luft så säger han att det finns en el-ledning under så att jag inte drar av den när jag väl håller på. Så jag sket i det jobbet och började att luka landet istället. Fett tråkigt och när man väl börjar komma igång så hittar man en skit stor spindel och då vägrar jag att sätta min fot i landet igen. Men mamma sa att jag kunde ta den andra sidan istället, aja lika bra att börja med det då.
Blev klar på 30 minuter, kände mig duktig ! Mamma och pappa gick sedan ut i skogen för att plocka svamp, det som är så gott som dem alltid säger.

Kom hem någon timme senare då man hade hunnit göra mat och plockat ur diskmaskinen. Då åkte jag och mamma ner till ringenäs för att övningsköra. Jag ville ta Jespers golf men mamma insisterade på att vi skulle ta BMW:n . Det skulle hon aldrig ha sagt ! Så vi åker ner dit och när vi kommer fram så bytar vi plats och hon börjar sakta säga vad jag ska göra och INTE göra. Det gick ju inte så bra om jag säger så. Vi byte återigen plats och åkte hem. Jag hatar att koppla när jag ska köra den JÄVLA bilen. Iallafall BMW:n.
Satte mig framför TV:n och har suttit där hela dagen, har inte haft orken till något annat.

I natt kommer Elin hem från England, ska bli kul att träffa henne (när man nu får det). Har verkligen saknat henne sjukt mycket, eftersom vi kan prata om allt och alla!
Älskar dig Elin och jag hoppas du har haft 3 underbara veckor i England.

Nee nu måste jag sova, ska åka och handla inför plugget imon, sen ska mamma och pappa resa om några dagar så måste ju handla mat till dess med. Ska trycka ner en STOR godispåse i kassen, utan att hon märker något (a). Frågan är nu hur det kommer gå till . hihi (a).

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0