16/8 - 09

Jobba,färga,skoja,hemma

Idag var det en jobbig dag, precis när man skulle åka till jobbet fick man näsblod. Det orkar man inte med iallafall när man inte är på humör!
Aja fick cykla till jobbet , i motvind! orken bara åkte ur mig och jag kände för att vända DIREKT!! i början så va det lugnt på jobbet men när man bestämde sig för att byta vatten och köra bestick så kom allt in på en och samma gång. talrikar,bestick,glas,skålar å allt bara blev för mycket. Att man inte fick nå hjälp heller blir man lite sur på men jag klarade iallafall det bra och allt blev rent och fint. Fick lax med potatis till lunch, inget slår den goda maten!!

Cyklade långsamt hem till Maria för vi skulle färga mitt hår, blev riktigt bra denna gången :). ska nog ha det såhär ett tag. Sedan tog vi mopeden ut till GBT för att träffa Jonas,Fredrik och Tage! Kul att han efter att han har varit borta så länge. Töntade oss lite i samhället när vi sedan bestämde oss för att beställa pizza och äta den i tunlen x). Riktigt gott om jag får säga så (a).
Åkte moped hem med Maria och kollade på 100 meters finalen där Bolt vann och tog nytt världsrekord på 9.58. Bra jobbat :)

Ska lägga upp en bild på håret så fort jag har fixat den :). lägger in den på detta bloggdatumet om några minuter :)

---------------------------------------

Här är bilden :)

hårfärg

puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0