15/8 - 09

I can't belive that I have been in love whit you !
Den bilden som jag la ut på mitt förra inlägg är äkta blod och tagen hemma hos mig!

Aja livet gå vidare och just nu sitter jag bara och skrattar åt allt korkat som man har gjort, som varit kär i en kille som inte bor vid min sida som inte ens kan ta och ringa någon gång och snacka lite. Men men jag överlever !

Jobbet går bara toppen och imon är det sista dagen denna veckan som man jobbar :) , men har fått alla helger i Augusti som är kvar till att jobba så pengar kommer det finnas i min hand, men nu har pappa kommit på att han ska följa med mig in och boka körtid på körskolan så jag inte gör av med alla pengar. Jag som inte ens har fått sitta bakom ratten på bilen. Skrattar bara för mig själv hur dumt det lät när han sa det !!

Skolan börjar redan på torsdag, kan inte fatta att mitt sommarlov redan är slut, kanske det sista tillochmed :O. Herregud börjar ju 2an nu och sen har man inte lång tid kvar innan studenten! Får ta vara på det bästa som finns just nu!

Nu ska jag sova, ska ju upp och jobba imon,
peace out ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0