3/4 - 09

Wild West Whit The Best

Idag så vart det att gå upp tidigt och åka till skolan, hade svenska på morgonen. Skulle jämföra 70-talet mot 2000-talet. Men ingen orkade så jag,malin och emelie satt och pratade :). Sedan så hade vi klassmöte, och jag vart sekreterare. Usch jag hatar att skriva!
Sedan vart det dags för datalektion, vi började en kvart tidigare och vi började med power point :). Riktigt skojsigt, sedan fick vi reda på våra betyg :). Det blev ett  MVG- på excel provet ! Men skit samma har MVG än så länge :).

Lunch med brudarna. Sedan hade vi rast i 1 timme så gick jag,hanna i och bella till Conny och kollade om vi fick börja tidigare :). Så det gjorde vi så slutade tidigare. Åkte in till stan för att träffa Maria och ta ut pengar till kvällen :), Men när jag skulle ta ut mina pengar så fanns det ingenting på kortet så jag fick ringa mamma och hon hade satt pengarna på Jespers kontokort.
Så vi gick och fikade och sedan ringde mamma och äntligen vart pengarna insatta på kortet och vi tog ut pengar, gick och köpte godis och bestämde oss för att sätta oss i parken vid norra station men så såg vi att en buss skulle köra så vi bestämde oss för att ta den istället :).
Träffade Fors och pratade lite granna :)<3.

Sedan åkte jag hem och fixade iordning mitt rum och duschade. Så mamma körde in pappa till stan och sedan så körde hon och hämtade mig. Vi åkte direkt till Maria för att hämta henne och sedan vart vi påväg till Wild West.

När vi kom dit så vart redan Natalie och Daniel där och strax efter oss så kom Fiffi,Sas,Matte,Jesper,Ellen och Jonas. Vi som tänkte att alla hade kommit men då kom vi på att Tage och Lillen skulle komma med x). Till slut så kom dem på mopederna och vi gick in för att sätta oss vid bordet. Vi fick ett långbord som vart anpassat till 12 personer och det var mycket trevlig personal :). Sedan så gick Maria fram och lämnade min CV, eftersom att jag vart lite fegis (a). Det bådar inte gott alls "/. Sedan så tog servitören hand om våran beställning och alla fick smaka av alla :). Jag,Natalie och Maria som inte köpte något smakade självklart lite av alla (a).

Sedan så kom drickan och alla beställde 1 liter, antingen cola eller zingo. Förutom Natalie som beställde 0.4 l cola :). Sedan så satt vi och pratade tog en massa bilder och då började våran mat trilla in en efter en :). Jag beställde revben med tillbehör :). Det lätt riktigt gott och jag ska tacka Malin som gav mig det tipset :) TACK SÖTNOS <3<3

Vi satt och åt och hade enormt trevligt och alla började att bli mätta då JS frågade om några skulle vara med på 3 kampen.Jonas,Ellen,Tage,Lillen,JS och Matte skulle tävla mot varandra då vi andra kollade på och tog en massa foton ;)
Tage vann hela tävlingen och då får man säga grattis :D.
Sedan så skulle dem rida på tjuren inte alla men dem flesta. Det gick bra för alla och sedan så skulle Matte rida på tjuren och satt kvar ett bra tag tills han trillade av :). Han satt i 49 sekunder och då ville Ellen sitta längre och det gjorde hon med elegans ;). Hon satt i 52 och då hände det. Hon slog i huvudet på tjuren, så vi retades lite med henne och sa;
tjurskalle möter tjurskalle x)

Sedan vart det dessert :). Jag och Maria delade på en fondeu. Och jag säger bara såhär, det smakade sommar i munnen och i hjärnan kom alla sommarminnen tillbaka, vi skrattade och hade enormt kul och jag kommer aldrig glömma när vi skulle åka därifrån så gick vi ut på framsidan. Där skulle jag dansa och Fiffi skulle ta foto på mig när jag hade benet i luften x) ne då gick det inte så Daniel fick hålla mitt ben x) a det såg roligt ut!!

När vi åkte hem så släppte Daniels mamma av mig och Maria i Gullbrandstorp där vi gick hem till mig för att byta om och sedan gå ut och umgås med kompisarna :). Sedan ringde Ellen mig flera gånger och då hade Tage och Lillen lämnat henne på tempo och hon satt där ensam. Då ringde Maria till Adam som vart i Gullbrandstorp nu när vi har lov. Så vi gick ner för att träffa killarna  och sedan vid halv 12 så kom Fredrik och pratade med oss :). Hade riktigt skojsigt

Jag måste tacka för en underbar dag med en massa spänande <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0