31/3 - 09

Kollat ny mobil :)

Idag så vart det att åka till skolan för att ha livsmedelkunskap med Ilja :). Fick först ett sms att han skulle vara 10 minuter sen coh sedan kom ett till där det stod att han vart 20 minuter sen. Så vi började halv 9 :).

Fick reda på mitt prov och jag hade 122 av 134. Blev riktigt nöjd :D. Har kännt att det har gått bättre och bättre för mig i skolan nu :).
Sedan så hade vi matte och jag hatar det speciellt när man har ont i huvudet och inte har några hjärnceller! Men klarade mig igenom den med och fick reda på att vi inte hade någon engelska så jag slutade 10.45 :). Gick och käkade med Malin,Elina,Fitore och Malin.

Gick sedan till mammas jobb för att hämta pengar till att fika med Maria :). Vart jättetrevligt och mamma skulle komma in till stan efteråt för vi skulle köpa ny mobil :D. Gick runt lite på Åhlens och då träffade jag Sara och Amanda :). Sen så träffade jag Natha och Natta på ur och pen! Gick till 3 för att kolla priser och så men mamma ville inte köpa telefonen "/.
Man blir bara så sur! Sedan så åkte jag hem med Maria och pratade lite :). Sedan så åkte hon hem med 7 bussen och så gick jag hem.

Har gått en hel del idag :). Tack för en underbar dag :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0