30/3 - 09

Skar mig idag "/

Idag så vaknade man tidigt och det var dags att åka till skolan med 330 bussen. Sara missade den men fick åka med Amanda ;). Mycket trevligt, Så nu har vi bytat till varmkök och jag hamnade med Mikaela och Kim. Vi skulle göra sejfilé med duschesspotatis och skaldjurssås.
Det gick jättebra men det blev så varmt att man fick ont i huvudet "(.

När jag skulle hacka dill till såsen så råkade jag skära mig så 2-3mm av naglen åkte av och skar in 1--2 mm i fingret, svider som fan kan jag ju bara påpeka! Sedan så vart jag,Malin och Hygge duktiga och städade grönsaksrummet tillsammans :). Blev bra men sedan kollade Peter och då skulle vi fixa iordning brunnarna. Sedan så blev vi äntligen klara och då bestämde jag mig för att åka hem med mamma eftersom jag hade så ont i huvudet att jag inte orkade med kören!

Drog hem till Maria och hämtade mina saker. Då vart det storstädning där och jag kände mig bara i vägen "/. Så jag cyklade hem och Maria tog bussen för att följa med :). Din lilla latis (a). Sedan så fixade vi mitt rum och satt och pratade om allt möjligt och sedan åkte hon med sin pappa för att handla. Då gick jag och la mig på soffan och somnade direkr :).
Riktigt skönt och vaknade vid 9 tiden.

Ska sova nu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0