29/3 - 09

Värme

Solen skinner och det är underbar väder ute!
Började med att ha hotellkunskap och det är fett varmt i klassrummet för dem håller på att byta ventilatinerna, men jobbade på och ska skriva till 4 äldre som ska spela golf, ROLIGT!!

Sedan struntade jag i matten, så Hanna och jag satte oss i matsalen och pratade lite och sedan kom Bella,Olivia,Sofia och Kim :). Snackade lite och sedan drog vi in till stan för att kolla på kläder. Hittade lite underkläder och sedan så tog jag bussen hem vid 1335 :). Fett skönt att komma hem så gick ut och solade lite!

När solen sedan hade lagt sig så satte jag mig vid datan, pratade lite med mange,maria och rasmus på skype. Skojsigt och sedan ringde Fidde så då tog vi mopeden ut till Maria åkte sedan hem vid halv 10. Fortsatte prata med Mange,Maria och Rasmus och klockan blev helt plötsligt halv 1 , så då  vart det dags att sova x).

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0