28/4 - 09

Nu går det mot sitt slut

Jaha då är det snart Maj som träder in i våra avlång land :). Det kommer nog hände en hel del den månaden :). Jag kommer tex att åka till Rom och sedan blir det nog en del fester :).

Vill först och främst säga STORT tack till Jessika som har gjort iordning min blogg :D så TACK TACK TACK <3<3kolla in hennes blogg på ;
http://jessikaeleonora.blogg.se/

Skolan idag som vanligt, först livsmedel och då fick jag mitt pris :). Fick en toblerone! Tack Illija. Sedan så vart det matte och då gjorde vi lite labbar och det var ju verkligen skojsigt, eller inte eftersom att det gick väldigt snabbt! Sedan så slutade man för dagen och jag åkte in till stan och träffade Maria :). Gick runt lite och kollade presenter och priser på minneskort x).
Träffade Daniel och Natalie så vi hjälpte Danne att hitta ett par nya skor och det gjorde vi ju bra :). Satte oss och tog det lugnt på torget. Natalie kom tillbaka efter en stund i skolan :).

Åkte hem och packade. Fick prata lite med Mange,Rojas,Robin och Adde :).

Maria hämtade mig på mopeden och vi kom hit. Kollade på film och käkade så kom JS,Tage och Jonas hit och vi hade vattenkrig. Fett skoj men blev kallt och vi drog in. Nu sitter man här och har precis duschat :).

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0