26/4 - 09

Hamburgare

Idag så vaknade man tidigt men som tur väl så somnade man om igen :). Gick sedan upp,duschade och sedan så bestämde jag och Maria oss för att åka till Max och käka hamburgare, riktigt gott och sedan tog vi en liten sväng till Ö&B. Köpte 2 cola och något gott snacks :).
Drog hem till henne och kollade på sanningens ögonblick. Tiden gick och vi for till kyrkan, real najs, satt och pratade lite med alla och sedan vart det dags. Jag kan ju säga att jag har nog aldrig varit med om en sådan tjatig läsning. Peder pratade typ i 20 minuter utan paus.

Tillslut så slutade det och jag och Maria for hem till henne och käkade middag :). Åkte sedan hem till mig och snackade en del skit på asfalten.

Tack för samtalet :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0