2/4 - 09

Påskvandring

Idag så vaknade jag tidig på grund av min "älskade" bror som ringde och väckte hela familjen 0619. Självklart kunde man inte somna om så jag satte igång 2 filmer och gjorde mig iordning ;). Sedan så drog jag till skolan och hade svenska och matkunskap. Idag var vi inte så många på matkunskapen så vi använde bara halva köket så kom vi därifrån mycket tidigare :).
Vi gjorde kärleksmums och morotskaka. Jobbade med Emelie och vi blev klara färdigt först :). We are the best!!

Sedan tog jag bussen för att åka till Harplinge för att göra en påskvandring för konfirmanderna. Gick bra och pussar hit och pussar dit! Jag jobbade med Elin, pussade på konfirmanderna på kinderna och sedan så gick vi in till kyrkan och där hade några konfirmander somnat. Väckte dem och sedan så hade dem rast för att dem skulle ha föräldrarmöte, Vi bestämde oss för att åka ner till mat öppet. och Ossian fick skjutsa mig på cyklen. Fick lite godis av Alexandra och Ida (a).

Orkade inte få skjuts tillbaka så jag åkte med Ida på mopeden! Sedan vart det föräldrarmöte och Elin och Ida K vart jätteduktiga och bertättade om att vara konfirmandledare och vara med på UG! Det blev lyckat och alla verkade glada :)

Sedan så skulle vi käka pizza :). Hade skit kul och jag har inte skrattat så mycket på ett tag <3. Nå må jag säga att ni alla är underbara <3.

Åkte med Fredrik hem efter vi körde ut Sanna på landet ;).

God natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0