22/4 - 09

Chilldag

Idag så åkte jag till skolan,  inte så himla skoj men hade skrattanfall på mattelektionen,  jag har ingen aning om varför men men. tog 10an bussen hem och satt och smsade lite med Maria :). Sedan åkte jag hem till Ellen och vi bestämde oss för att åka ner till stranden i Vilshärad ;). Men självklart fanns det ingen bensin i mopeden så vi fick putta den ner till preem.  Humor säger jag bara x)

Tankade och åkte ut till Vilshärad, den gamla hamnen. Träffade Lasse och sedan la vi oss ner på handdukarna och pratade om allt möjligt :). Åkte till Maria och där ringde Annie och skulle ha sin moped så vi åkte vidare och lämnade mopeden och åkte hem till mig. Där Maria öppnade sin paket som hon fick i födelsedagspresent :). Sedan käkade jag och maria och när jag kommer in i rummet så grät Ellen <3
Ellen du ska veta att både jag och maria finns här om det är något <3

Kollade på film och sedan drog dem hem :) Så jag pratade lite med Mange , riktigt skojsigt :)

Ska sova :) puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0