17/4 - 09

Fest

Skola idag, gjorde färdigt min svenskaupsats om 70 talet. Gick bra och Birgitta tycker den vart bra :) Sedan hade vi klassmöte och jag var ordförande. Verkligen skit skoj, naaaaaat!! Gick ganska snabbt,gick till datan,hade lektion verkligen skit kul x), fixade med powerpoint. Tycker inte att det är så skoj men okejj.

Hade lunch och jag vet inte om jag kan kalla det för mat eller lunch, det var currysoppa som innehöll morot och potatis och det var inte alls gott!! Tryckte i mig 2 knäckebröd och 2 mackor :). Som tur så gick det ner sedan hade vi engelska, läste lite engelska och sedan lekte vi en lek. Land,stad och rike men vi hade några andra alternativ. Sedan så gick jag in till stan och väntade på den verkligen roliga 10an bussen som gick hem vid 2 tiden.

Sedan var det bara att duscha,sminka sig och sedan cykla vidare till Lynga för att fira Maria med hennes släkt. Kvällen började skit bra och självklart slutade den med en succe. På slutet spelade vi ett spel, roligt och väldigt pratglad eftersom det heter "pratmakarna" det kan jag rekommendera :).

Åkte hem vid halv 12, så god nattis <33

fest                sötnosen och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0