15/4 - 09

2 lektioner = 2 prov

Vaknade med ett glatt humör! Gick upp och hade problem med att hitta mat eftersom att hela kylskåpet är typ tomt och man inte kan göra ett skit i köket. Men jag fixade mig och sedan gick jag ner till bussen. Eller gick och gick , jag cyklade. Hade ett humör på att jag skulle cykla till skolan idag men hade ånger för det såg ut som att det skulle börja regna.

Kom fram till skolan och vi hade hotellkunskap, först skulle rektorn göra en ankätt och sedan hade vi prov. Gick inte så bra känns det som för jag pluggade igår i 30 minuter och 15 minuter på bussen i morse. Sedan gick jag och köpte frukost med Dejan. Sedan tillbaka till lektionen igen.

Fick en gratis RedBull av "redbull"bilen ;) Den är najs den bilen sedan gick jag och käkade.
I matsalen satt jag med Hanna,Cappi,Thess och Alexander och käkade :). Det var mycket trevligt och pratglada var vi allihopa NAAT!! Satt ute och pratade en del och sedan var det dags för det roliga matte provet, gick faktiskt bra och jag blev nöjd.

Åkte hem med 13.08 bussen och det var självklart über varmt och man kunde knappt andas. Cyklade hem och satte mig och kollade på "wild hoggs", Då kom mamma hem och vi skulle ta och bära ner alla kartonger ner i deras sovrum eftersom att köket kommer imon :). Åkte till tippen och slängde skit, men då bestämde vi oss för att åka in till skopunkten och köpa skor till mig :) Så fick 3 nya ballerinaskor och åkte hem därefter.

Idag har det varit en bra dag :). Har gjort mycket och imon är det fotografering med konfirmationen så jag har precis lockat håret :). Klänningen är packad tills imon :).

God natt <33


3 nya skor
 och en redbull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0