14/4 - 09

Skola igen :)

Gick upp tidigt för att göra mig iordning :), sminkade inte mig idag mer än eyeliner och mascara :), sedan åkte jag tråkbuss, men satt jämte Alexandra :). Kom in till stan och åkte till skolan.
hade livsmedel och jag ska göra ett project om "kalvar". Inte så värst kul men men.

Hade matte och det var att jobba på som vanligt inför provet imon ;). kommer gå åt helvete! Men men, drog ut på rast och käkade lite. Hade idrott sedan så slutade vi. Gick typ 3410 steg på 15-20 minuter eftersom att jasg inte hade gympakläder med mig :P.

Åkte in till stan och träffade Maria och käkade på Asian Palace och vi gick till norrekattspark och där somnade Maria tills hennes pappa ringde och sa att vi skulle möta honom för att åka till Cervera och kolla på glas till Maria :).
Hade migrän så jag åkte hem till henne sedan och somnade i 1½ timme. fick klagomål på att man snarkade när man gick upp (a). Sedan så åkte vi hem till mig och nu sitter jag här och tar det lugnt.

Thailand är snart bokat :D<33

God Nattt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0