13/4 - 09

Sola,sola och sola

Dagen började med att man vaknade för Maria och låg kvar på dem hårda madrasserna tills hon vaknade.  Gick ner och käkade frukost, la oss sedan ut i solen och solade från halv 11 till halv 5 ungefär :), tog på mig sololja och jag kan ju säga tt det hjälpte en hel del :). Gick in och kollade i speglen och alla fräknar har blommat fram, lite jobbigt eftersom jag hatar dem!!

Fick fika undertiden som vi solade, sockerbulle och kärleksmums. Det var riktigt gott. Maria som är smart öppnade dörrarna till altanen och satte igång Per Gessles skiva "mazarin". På kvällen cyklade vi hem till mig yttligare en gång och hämtade lite saker som jag glömde. Drog inom tempo och köpte lite glass och cola :), sedan kom Maria på att hon kunde köra in till sin mormor och hämta påskägg x). Så hon åkte snabbt inom där och hämtade det och JS moped hjälm :).

Åkte hem, satte oss på altanen och gjorde lite mysigt, när vi sedan kom på att vi inte hade någon sallad på maten "/ så Maria körde iväg på mopeden och köpte det, sedan satt vi på altanen och kollade film till kl.12. Pratade med Mange med :), det var ett tag sedan men trevligt :)

Hoppas på att komma till Piteå i sommar <3

Ne ska sova nu klockan är 1 och imon är det skola :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0