11/4 - 09

Påskbrasa

Idag vaknade jag sent: Gick ner för att käka frulle och prata med Åsa och Lasse som låg ut och solade. Sedan la jag mig på altanen och fick sms från Tage att han,Jonas och JS var påväg hem till Maria. Sjävklart blev man lite sur eftersom att hon inte var hemma.
Sedan kom dem och satte sig vid lyngalax. Gick ner och sa till dem och dem åkte vidare till Ellen och sedan Lillen :).

Gick hem och solade lite och då kom Maria hem :). Äntligen tänkte jag då ! (a). Drog in och vi snackade lite och sedan la vi oss och solade :). Riktigt skönt. Drog till Harplinge på kvällen för att kolla på en brasa och for till JS sedan och kollade på "Robinsson" :).
Sen drog jag och Maria ut och träffade grabbarna grus :P.

Cyklade hem och tog det lugnt :)<3
Tack för en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0